Monday, May 21, 2007

Marc Jacobs in Paris




Finally, I made it to the Marc Jacobs concept store situated near Palais Royal in Paris. The store was classy, yet edgy, and housed lots of (expensive) girl candies...
Fortunately, not everything was out of my league. Marc Jacobs' collection of T-shirts are just brilliant for us who want a bit of casual glamour:) Coming home with me, did also the extraordinary Marc Jacobs fresh cucumber fragrance. The perfume comes in 300 ml bottles only, which gives a good value for money. Me like!

3 comments:

Anonymous said...

Lovely T, hörru! Og den der Cucumbern ja, er den god? Har spekulert på å kjøpe enten den eller Orange. Fra før har jeg Rain, Grass og Cotton, men jeg vet ikke helt... De er litt i "fresheste" laget for meg.

The Fashion Economist said...

En veldig amerikansk turist på Marc Jacobs som gikk helt amok over t-shirtsene. "17 euros!? How can it be som cheap?!!"
"It's just a t-shirt", svarte jeg tørt. Jeg står fortsatt ved det, men kul og perfekt slitt passform har den.

Wow! Har du virkelig alle de variantene av parfymen? Agurken er frisk, men veldig god. Appelsinen syntes jeg var bittelitt "vaskemiddel-aktig".

Anonymous said...

Hehe, amerikanere er noe for seg selv!
Jeg har de tre parfymene ja, men bruker dem bare en sjelden gang.
"Vaskemiddel-aktig" hørtes ikke så bra ut, skal vurdere agurken i stedet. ;-)