Thursday, May 07, 2009

My scoop from Matthew Williamson

I dag var dagen hvor sommerkolleksjonen til Matthew Williamson ble lansert i alle H&M butikker verden over.
I følge damen bak kassen på H&M på Karl Johan, hadde køen stått ned hele gata i dag tidlig.
Etter hva jeg har hørt, var det på samme tidspunkt folketomt på H&M i Moss... I dag ville det altså ha lønnet seg å vært bygde-fashionista!
Heldigvis hadde jeg en alliert søstershopper i Stavanger som fikk sikret meg opptil flere godbiter av kolleksjonen mens jeg var på jobb. Gleder meg til å sjekke posten på lørdag!
Denne herlige silkekjolen var jeg imidlertid så heldig å få fatt i på egen hånd. Trodde først ikke den enslige silkesaken var noe særlig - påfugler har for meg hittil vært assosiert med pensjonerte damer på cruiseferie. Men så fort jeg prøvde kjolen på, kom jeg raskt på bedre tanker. Kjolen var utrolig detaljfull og volangermene ga en vakker siluett, som passer både til hverdagslige og festfine anledninger.
Det er vel bare å igjen gratulere H&M for nok et vellykket designerprosjekt!

2 comments:

Unknown said...

oooh, that's fab!!!

The Fashion Economist said...

Thanks! The fabric looks even better IRL than in this picture:)