Sunday, April 19, 2009

Snartur til London


Da jeg på tirsdag fikk sjansen til å bli med jobben til London allerede to dager senere, var jeg ikke vond å be. Dermed fikk jeg uventet en liten bit av London. Det smakte herlig!
Tiden ble utnyttet maksimalt, for man vet aldri hvor lenge pundet holder seg lavt...
Jeg kommer med bilder av shoppingfangsten etter hvert. Hovedkonklusjonen var vel at når det gjelder London, er det ikke annet enn tiden og lommeboka som setter begrensningene. Utrolig mye fint i butikkene!

Gangbart utvalg av skyhøye og eksperimentelle sko hos Aldo Shoes Jeg var en av de som sto og ventet da Primark åpnet dørene 09.00 lørdag morgen.



Vindusutstillingene hos Selfridges er alltid iøynefallende.

---------------------------------
 When I got a chance to jump on a fun business trip to London, I didn't need long time to make up my mind:)



No comments: