Wednesday, October 29, 2008

Today's Outfit: Belt it up!

Fortsatte trenden med arvede klær fra mammas klesskap også i dag. Cardiganen vist her må være i knallgod kvalitet; Brukt i over 30 år og fremdelesuten en nupp!

Cardigan: Busnel
Skjorte: Zara
Jeans: Denimbirds
Belte: Fra mammas 90-tallsgarderobe

------------------------------------------
Kept on with the vintage trend from my mum's warderobe today as well. My cardigan must be in exceptional quality; Worn in more than 30 years and still in tip top shape!

Cardigan: Busnel
Shirt: Zara
Jeans: Denimbirds
Belt: From my mom's 1990's warderobe

5 comments:

Anonymous said...

kult. belter kan gjøre det utrolige.
likte headeren din forresten :)

The Fashion Economist said...

Ja, det gir liksom en bedre fasong med én gang. Takk for ros. Det gjør meg bestandig glad:-D

Anonymous said...

Hvordan fikk du tak i den jakka? Trodde den lå trygt i skapet mitt jeg...

Karoline said...

du har utruleg kul stil! :)

The Fashion Economist said...

jms: Du hadde jo forlatt den der inne i skapet ditt, og jeg MÅTTE bare ta den med ut på Oslotur;-)

Karoline: Tusen takk!! Morsomt om jeg kan være til inspirasjon. Det er jo bloggens formål:)