Saturday, May 12, 2007

The Streets of Stockholm



The Sartorialist has been to Stockholm to capture pictures of plenty of street fashionable Swedes. Both profiled blogger, Sigrid and fashion journalist, Sofi Fahrman have had their pictures taken. Most certain not coincidental.... And me who thought the purpose of this street fashion blog was to catch the tendencies observed out on the street, and not made up looks. But now I really start wondering whether most street fashion blogs only show a created reality.


See all the Stocholm pictures here to make up your own mind.

4 comments:

sus said...

Hm. Jeg tror nok det er en stor sannsynlighet for at det ikke er tilfeldig, men jeg tviler på at han ville ha tatt bilde av jentene om han ikke hadde syntes de så bra ut. At de var ekstra bevisste på hva de skulle ha på seg under et eventuelt møte med han? Selvfølgelig. Men det er jo to jenter med helt spesifikke meninger om hva som er fint og hva som er stygt, de kler seg jo alltid bra vil jeg tro.

sus said...

Men jeg må også legge til at jeg har tenkt det samme noen ganger om streetstyle-blogger. Det blir litt lettvint om man bare tar bilder av sine egne venner..

The Fashion Economist said...

Enig med deg. Og uavhengig om bildene er tilfeldig eller oppstasjet, så fungerer det likefullt som inspirasjon for oss utenforstående. Når alt kommer til alt, er det vel det som teller?!

sus said...

Det er jo det:)