Friday, October 13, 2006

Three Days, Three Styles

Just thought I'd post a few pics from this week's dressing.
Left: Cardigan and vest top from H&M, skirt from Tara Jarmon, necklace from Portobello Road Market, bag from Miu Miu and stockings, my sister's old :)

Middle: The dress is from a market in Shanghai, the cardigan from Bik Bok (I'm a cardigan addict!), boots from Ilse Jacobsen Hornbæk and bag as before.

Right: Cardigan (once again!) from H&M, black top from Marlene Birger, shorts from Fornarina and boots from the true shopping haven, Shanghai. The belt is bought some eight years ago in Greece and the necklace is from the same market as the pearls.

6 comments:

Unknown said...

I like the outfit on the right the best. But all of them are cute. :)

I really like your idea for this blog! It's so creative and different! :)

Rolf Petter said...

Du er så fin altså:-) Jeg er ikke subjektiv altså, stå på!
Jeg liker bilen, den kler deg!

Anonymous said...

Har fortsatt kraftige Miu Miu-cravings. Tror jeg må spare til en sånn. Den veska du har ser veldig klassisk ut, og varer år etter år.

The Fashion Economist said...

Det gjør du lurt i. Kvalitet er bedre enn kvantitet, og med én brun skinnveske trenger man ikke så mye mer. Go for it:)

Anonymous said...

Jeg kommer til å kjøpe meg en eller annen slags Miu Miu-veske, må bare spare sammen litt cash først... :) Den du har ser i allefall helt perfekt ut.

Anonymous said...

Fine antrekk . og bare litt misunnelig på den nyydelige vesken din!!